מדרסים לחיילים
מדרסים לחיילים ולחיילות

מדרסים לחיילים ולחיילות

Rectangle@1x

עבור רוב המתגייסים הגיוס הוא חוויה מרגשת וייחודית שמשנה את העולם כפי שהם מכירים אותו – על ההרגלים שלהם, על הדרישות ועל הכוח. השינוי הזה בא פעמים רבות עם השלכות נפשיות – אבל הנושא שלנו הפעם הוא ההשלכות הפיזיות של הגיוס: בכל שנה אלפי מתגייסים חדשים מפתחים שלל בעיות, החל מיבלות ברגליים שמציקות להם למספר ימים או שבועות, עד לכאבי ברכיים כרוניים שילוו אותם לכל החיים ושיוכרו כנכות. אז מה אפשר לעשות? כל הפרטים כאן.

מתגייסים לקרבי? זה השינוי שאתם הולכים לעבור

בעיות רגליים ומגוון פציעות הן שכיחות מאוד בקרב חיילים. למה? הסיבה העיקרית היא השינוי באורח החיים. המעבר מאורח חיים של תלמיד תיכון שנדרש לשבת לעתים במשך שעות לבין חייל שנדרש לפעילות גופנית במשך רוב היום בא עם השלכות דרסטיות. חלק מההשלכות, כמובן, חיוביות – בסך הכול, פעילות גופנית היא דבר בריא, השרירים יגדלו ויתחזקו, סיבולת לב הריאה תשתפר וכן הלאה. מצד שני, לעתים קרובות זה בא עם מגוון פציעות ספורט, כאבים כרוניים ברגליים, בגב וכן הלאה. בסופו של דבר, חיילים קרביים נדרשים להגיע לביצועים גופניים טובים תוך זמן מוגבל.

מטבע הדברים זה אומר שההקפדה על סרגל מאמצים היא מוגבלת, אם בכלל קיימת (ובינינו, כמה מפקדים לשעבר קוראים את המילים האלה וידעו בכלל בזמנו מה זה סרגל מאמצים תקין?). אז איך מתגייס טרי ששיחק כל היום בפלייסטיישן אמור להפוך למפלצת מלחמה שגומעת מרחקים ארוכים עם משקל עצום על הגב? האמת, לא בקלות: קיימת סבירות גבוהה שזה לא יעבור חלק. זאת אחת הסיבות העיקריות להעברת חיילים ממסלול קרבי. שתדעו שלפעמים חייל נושר זה הסוף הטוב של הסיפור: במקרים אחרים החייל מסיים עם נכות אמיתית.

מה אפשר לעשות? מדרסים לחיילים!

מדרסים אורטופדיים לחיילים יספגו עבורם חלק גדול מהזעזועים, יקטינו את העומס על כפות הרגליים, ויגדילו משמעותית את הסיכוי לעבור את השירות בשלום. כיום חיילים שבוחרים לרכוש אותם נדרשים למממן זאת מכיסם, ואנחנו מקווים שזה ישתנה בקרוב, כי גם מדרסים הם מוצר חובה לחייל. הידע בנושא מבוסס מספיק: בעיות רגליים בקרב חיילים הן לא סוד השמור למעטים.

מעבר לזה, הצבא מספק לחיילים משקפיים וביגוד כפי שהוא צריך לעשות – אבל מדרסים מוכרחים להיכלל בתוך הרשימה של הדברים האלמנטריים שצה"ל מספק לחייליו. הטיפול בנכי צה"ל מעורר הרבה הדים לאחרונה. אפשר למנוע מספר לא מבוטל של נכויות באמצעות מדרסים – זאת סיבה טובה מספיק בשביל להתאבזר בהם.

branch pic

אנחנו כאן עבורך! השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

flag-israel
לקוחות יקרים,
בימים אלה, לאור המאמץ המלחמתי, חברת ניו-פיט מקפיאה את פעילותה. נשוב לכל פנייה בהקדם האפשרי עם הפתיחה המחודשת שבוא תבוא. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים🙏❤️
tiny-passover-celebration-concept-matzah-kosher-red-wine-walnut-white-yellow-roses-traditional-ritual-jewish-bread-sand-color-old-tile-wall-background-passover-food-pesach-jewish-holiday
לקוחות יקרים,
חברת ניו-פיט יוצאת לחופשה לרגל החג, ותחזור לפעילות מלאה ביום חמישי עם צאת החג (13.04). עד אז, אנחנו מאחלים לכם חג שמח, כשר ושקט :)
לקביעת בדיקה ללא התחייבות
לקביעת בדיקה, השאר שם, טלפון ומייל וניצור איתך קשר תוך 24 שעות