מדרסים בבאר שבע

מדרסים בבאר שבע

מאז שפתחנו את הקליניקה שלנו למדרסים בבאר שבע, הבנו שאנחנו ממוקמים במרכז כל ההתרחשות. לבאר-שבעים – אנחנו יושבים בפינת הנרייטה סולד, בערך בחצי הדרך בין המשכן לאמנויות הבמה ובית החולים אסותא. לאנשים מחוץ לבאר שבע (כי זה לא בדיוק שיש מכון למדרסים במצפה רמון…), אם אתם מתקשים והוויז שלכם לא בדיוק בשידור באותו רגע, פשוט תשאלו כל אחד מב"ש – הוא כנראה ידע.

אנחנו יושבים בבית הרופא נגב – בית להרבה רופאים מקצועיים (חלקם מטפלים בבעיות שלפעמים יכניסו לפרופורציה את הצורך שלכם במדרסים בהתאמה אישית). אנחנו, כמובן, תחת המטרייה האורתופדית (אנחנו אמנם מסייעים לטיפול במגוון בעיות רפואיות, אבל מתאימים גם לאנשים בריאים).

המדרסנים שלנו יטפלו בכם יפה, במקצועיות ובמסירות – ככה זה אצלנו.

branch pic

אנחנו כאן עבורך! השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

flag-israel
לקוחות יקרים,
בימים אלה, לאור המאמץ המלחמתי, חברת ניו-פיט מקפיאה את פעילותה. נשוב לכל פנייה בהקדם האפשרי עם הפתיחה המחודשת שבוא תבוא. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים🙏❤️
tiny-passover-celebration-concept-matzah-kosher-red-wine-walnut-white-yellow-roses-traditional-ritual-jewish-bread-sand-color-old-tile-wall-background-passover-food-pesach-jewish-holiday
לקוחות יקרים,
חברת ניו-פיט יוצאת לחופשה לרגל החג, ותחזור לפעילות מלאה ביום חמישי עם צאת החג (13.04). עד אז, אנחנו מאחלים לכם חג שמח, כשר ושקט :)
לקביעת בדיקה ללא התחייבות
לקביעת בדיקה, השאר שם, טלפון ומייל וניצור איתך קשר תוך 24 שעות