מדרסים בתל אביב

מדרסים בתל אביב

אי שם, לא רחוק מכיכר המדינה, בין בניינים וכבישים, ברחוב ויסוצקי 4, נמצא הסניף שלנו בתל-אביב. איך אוהבים להגיד אצלנו – זה קרוב לכל מקום: מרחק עשר דקות הליכה מהרכבת (כך לפחות אומר גוגל מאפס, לנו זה לוקח פחות 😊), רבע שעה הליכה מנחל הירקון, עשרים דקות הליכה מעזריאלי. את הדרך חזרה כבר תעשו עם מדרסים חדשים! לא שכנענו אתכם? למי שמעדיף, במקום עוברים הרבה קווי אוטובוס – ככה שאתם באמת מסודרים עם ההגעה לסניף.

להגיע לסניף שלנו זה קצת לצאת מהאווירה של העיר הגדולה. רציתם לקנות מדרסים בתל-אביב? קיבלתם פינה שלווה ונעימה: אנחנו נמצאים במרכז "חיבורים", בית לרפואה משלימה, סדנאות מדיטציה ומגוון טיפולים. פייר, מתאים לנו. המקום אסתטי ויפה, ומספיק רק לשתות קפה ולנשנש כיבוד קל בפינת ההמתנה שלנו כדי לשנות את מצב הרוח.

המדרסנים שלנו יטפלו בכם יפה, במקצועיות ובמסירות – ככה זה אצלנו.

branch pic

אנחנו כאן עבורך! השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

flag-israel
לקוחות יקרים,
בימים אלה, לאור המאמץ המלחמתי, חברת ניו-פיט מקפיאה את פעילותה. נשוב לכל פנייה בהקדם האפשרי עם הפתיחה המחודשת שבוא תבוא. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים🙏❤️
tiny-passover-celebration-concept-matzah-kosher-red-wine-walnut-white-yellow-roses-traditional-ritual-jewish-bread-sand-color-old-tile-wall-background-passover-food-pesach-jewish-holiday
לקוחות יקרים,
חברת ניו-פיט יוצאת לחופשה לרגל החג, ותחזור לפעילות מלאה ביום חמישי עם צאת החג (13.04). עד אז, אנחנו מאחלים לכם חג שמח, כשר ושקט :)
לקביעת בדיקה ללא התחייבות
לקביעת בדיקה, השאר שם, טלפון ומייל וניצור איתך קשר תוך 24 שעות