insoles for pregnant
מדרסים לנשים בהיריון

מדרסים לנשים בהיריון

Rectangle@1x

נכנסת להיריון? קודם כל מזל טוב. ההיריון הוא תקופה מאתגרת, ולפעמים לא יאומן כמה הגוף יכול להשתנות בתשעה חודשים. בין הדברים שמשתנים יש דברים חיוביים (אנחנו מקוות בשבילך שמצאת אותם), ויש גם לא מעט דברים שליליים. אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב נשים בהיריון הם כאבי רגליים – במיוחד ככל שההיריון מתקדם. אז למה מדרסים הם המתנה הראשונה לקנות לאישה בהיריון? כל המידע כאן.

שינויים בגוף האישה

נשים רבות חוות במהלך ההיריון אחד או יותר חוסר נוחות כללית, בחילות והקאות, כאבים מכף רגל ועד ראש, גלי חום או קור, צרבות, עייפות, השתנה מוגברת ועוד (אגב, כתבנו "אחד או יותר" כדי לא להבהיל אתכן – ברוב המקרים זה יהיה יותר מתסמין אחד. על לא דבר 😊). האמת היא שקשת הבעיות משתנה מאישה לאישה. יש נשים שההיריון עובר להן בקלות יחסית, אבל האמת היא שזה לא נפוץ. במהלך ההיריון גוף האישה הופך לאינקובטור – כל הגוף מקדיש את עצמו למשימה הזאת (ולכן, אגב, כשאומרים פרס מפעל חיים, צריך לזכור מי היא מפעל החיים האמיתי). לכל הפחות הבטן עתידה לגדול, והמשקל עתיד לעלות. למשקל עודף יש השלכות דרמטיות על בעיות רגליים, ועלייה כל-כך משמעותית במשקל תוך זמן קצר כל כך. כמה משמעותית, אתן שואלות? נשים בעודף משקל יכולות להסתפק ב-6 קילו, נשים בתת-משקל צפויות לעלות 15-20 קילו. לשם השוואה, במסע כומתה לוחמים נושאים עד 30% ממשקל גופם. זה אומר שחייל ששוקל 60 קילו סוחב עד 20 קילו. אבל החייל יוריד את המשא אחר כך, ואילו האישה ההרה תוסיף לשאת אותו – והנטל יגבר. חוץ מזה, גם מדרסים לחיילים הם מוצר נחוץ.

להסתגל לשינויים

בשורה התחתונה, האישה ההרה תתמודד עם עומס מוגבר על הרגליים. בעוד שלאחר ההיריון לרוב מערכות הגוף מתאזנות, נזק שנעשה לכפות הרגליים עלול להיות בלתי הפיך. בין היתר, משקל מוגבר עלול לגרום לפלטפוסמטטרסלגיהדלקות פרקים ועוד – במקרים רבים, אלה יהיו בעיות כרוניות. הפתרון הוא כמובן להיערך לשינויי ההיריון מבעוד מועד. מדרסים לנשים בהיריון יקטינו משמעותית את הסיכון לנזקים לטווח הארוך, וגם ישפרו את איכות החיים של האישה ההרה תוך כדי ההיריון. כל זעזוע שהמדרס יספוג יגרע מהזעזועים שיעברו כפות הרגליים. בנוסף, המדרסים יאפשרו לחוט השדרה להתיישר בצורה נכונה מעל הרגל בעת עמידה או הליכה, מה שעשוי להקטין משמעותית את כאבי הגב (זה נכןו גם לגברים ולנשים מהשורה שלא נושאים עובר בבטנם). בקיצור, נכנסת להיריון? אולי אשתך נכנסה להיריון? ספר הכנה ללידה הוא מתנה חשובה, וחולצת תינוק קטנטנה תהיה חמודה להפליא, אבל מדרסים לנשים בהיריון צריכים להיות איפשהו במעלה הרשימה.

ספורט במהלך ההיריון

ודבר אחרון: חשוב להמשיך ליצור איכות חיים טובה ככל הניתן בזמן ההיריון – זה חשוב לאישה, לילד לעתיד וגם לבן הזוג. אז נכנסת להיריון? קודם כל מזל טוב – את בהחלט יכולה לקחת קצת זמן לעכל ולחגוג. רק תזכרי שלקראת השליש השני של ההיריון, כבר כדאי שיהיו לך מדרסים. בנוסף, אם היית רגילה לעשות יוגה, כדאי שתמשיכי ככל שתוכלי – יוגה היא פעילות גופנית שתיאורטית ניתן להמשיך עד שלבים מתקדמים מאוד של ההיריון. ריצה? אנחנו קצת מהססים: מבחינת משקל אפשר להמשיך לרוץ בחודשים הראשונים, אבל יש סיכונים לעובר ולאישה שלא תלויים במשקל, ולכן מומלץ להרגיע את הקצב בכל מקרה. מהשליש השני, כבר מומלץ להפחית בעומס הריצה. מהשליש השלישי – כשהמשקל כבר הופך להיות דרמטי – כדאי להרגיע עוד יותר. שוב, המשקל יעלה – ריצה של חמישה קילומטר עם משקל או בלי משקל זה קריטי לבעיות ברגליים. למרות זאת, כמובן, יש נשים שממשיכות לרוץ, ואפילו לאורך כל ההיריון – את מוזמנת להתייעץ עם הרופא שלך ולבדוק. יחד עם זאת, חשוב לא להפסיק את הפעילות הגופנית, ומומלץ להמשיך להזיז את הגוף ככל הניתן – לטובת הגוף והנפש.

אז שיהיה לך היריון קל, לידה בטוחה ותינוק בריא אמן.

branch pic

אנחנו כאן עבורך! השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

flag-israel
לקוחות יקרים,
בימים אלה, לאור המאמץ המלחמתי, חברת ניו-פיט מקפיאה את פעילותה. נשוב לכל פנייה בהקדם האפשרי עם הפתיחה המחודשת שבוא תבוא. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים🙏❤️
tiny-passover-celebration-concept-matzah-kosher-red-wine-walnut-white-yellow-roses-traditional-ritual-jewish-bread-sand-color-old-tile-wall-background-passover-food-pesach-jewish-holiday
לקוחות יקרים,
חברת ניו-פיט יוצאת לחופשה לרגל החג, ותחזור לפעילות מלאה ביום חמישי עם צאת החג (13.04). עד אז, אנחנו מאחלים לכם חג שמח, כשר ושקט :)
לקביעת בדיקה ללא התחייבות
לקביעת בדיקה, השאר שם, טלפון ומייל וניצור איתך קשר תוך 24 שעות