אחריות ומעקב

אחריות ומעקב של שנתיים – זאת הסיבה שכדאי לבחור בניו-פיט

אחריות ומעקב אחר הטיפול – ככה עושים את זה אצלנו

אחריות על המדרסים היא אחד הפרמטרים החשובים שכדאי לכם לבדוק כשאתם מתכוונים לרכוש מדרסים, וכמוה גם המעקב אחר ההתקדמות של המטופל. אז למה אחריות ומעקב הם כל-כך חשובים, מה כדאי לבדוק, וגם למה האחריות שניו-פיט מציעה היא הטובה ביותר? לכל המידע קראו כאן.

שנתיים אחריות

חברות שונות לייצור מדרסים בהתאמה אישית מציעות רמות שונות של אחריות עליהם. לרוב מטופלים שהולכים לקנות מדרסים לא ממש חושבים על אחריות – הרי הם רוכשים אביזר אורטופדי ולא מחשב או מוצר אלקטרוני אחר. עם זאת, למעשה האחריות על המדרסים חשובה יותר. למה? כי אתם לא דורכים על הלפטופ שלכם מדי יום ביומו, ואתם לא משתמשים בו כבולם זעזועים. מעבר לכך, בדרך-כלל המחשב לא יספיק להתקלקל, או אפילו להיפגם משמעותית, במסגרת תקופת האחריות.
התאמת מדריסם
Newfeet - מדרסים בהתאמה אישית

המדרסים שלכם כן. מהרגע שתשימו אותם בנעלים הם יתחילו לעבוד, ובין היתר, הם יבלמו את הזעזועים שהקרקע מעבירה לרגליים שלכם במקומכם. אבל לא לעולם חוסן: כמו כל דבר שנוהג לקבל הרבה מכות, הם עשויים להיפגם.

מעבר לזה, בנושא מדרסים חשוב גם לשים לב שהמדרסים שאתם צריכים היום הם אולי שונים מהמדרסים שתצטרכו בעוד חצי שנה. למעשה, אם תהליך הטיפול יעבוד כמו שצריך (ואם רכשתם מדרסים של ניו-פיט אנחנו באמת לא רואים מקום לטעויות), כנראה בתוך מספר חודשים תצטרכו התאמה למדרסים. למה?

נניח למשל שיש לכם דורבן בעקב: המדרסים שנתאים לכם יכללו מעין מגרעת באזור העקב שתאפשר לכף הרגל להתייצב במנח הנכון למרות הדורבן. כתוצאה מכך, לאחר מספר חודשים של שימוש במדרסים, אתם אמורים להרגיש שיפור משמעותי במצב הדורבן, עד כדי היעלמותו. מובן שבמקרה כזה אתם צריכים לתקן את המדרסים, כי המדרסים שלכם – שנועדו לטפל בדורבן בעקב – כבר עשו את שלהם!

ובגלל זה טוב שיש אחריות, ובגלל זה ניו-פיט מעניקה לרוכשי מדרסים טיפוליים אחריות של עד שנתיים על המדרסים (זה נחשב להרבה בתחום). מאחר שמדרסים טיפוליים באו לטפל בבעיה מסוימת, צריך לעקוב אחר הבעיה, כי כשהבעיה תלך – גם המדרסים יצטרכו להשתנות.
התאמת מדריסם
Newfeet - דיוק והתאמה אישית

מעקב טיפולי – למה זה חשוב

בניו-פיט, נוסף על האחריות בת השנתיים, מתקיימות פגישות מעקב כל חצי שנה עם המטופל, כדי לעקוב אחרי סטטוס הבעיה שלו ולוודא שיפור, אבל גם לוודא שאין עוד בעיות חדשות שצריך להתאים את המדרסים אליהן. באם יימצא שהמדרסים כבר לא מדויקים למצב של המטופל, ניו-פיט תבצע כיוונון מחדש למדרסים ובכך תוודא שלמרות שאת המדרסים רכשתם לפני חצי שנה, שנה או אפילו שנתיים – המדרסים שלכם יתאימו לטיפול בבעיות שלכם כאילו יוצרו זה עתה. בנוסף, אם יש בעיה עם המדרסים (למשל, אם המוצר נפגם באופן כלשהו) – ניתן לפנות אלינו ולבקש להקדים את פגישת המעקב. ככה אנחנו מוודאים התאמה טיפולית ארוכת טווח.
מפגשי מעקב
Newfeet - מפגש מעקב למדרסים בהתאמה אישית
עד לכתיבת השורות האלה, חברת ניו-פיט סייעה לאלפים רבים – ואולי גם לעשרות-אלפים – להיפטר מכאבים שליוו אותם ולתת להם אורח חיים חדש, נטול כאבים. העניין הוא שזה לא רק שהמדרסים שאנחנו מייצרים מותאמים אישית התאמה מדויקת של 100% – זה שגם אחרי שאתם יוצאים מהקליניקות שלנו, אנחנו ממשיכים ללוות אתכם. זאת הדרך שלנו להגיע להתקדמות אמיתית, מורגשת ורבת-ערך עם המצב של המטופלים שלנו.
branch pic

אנחנו כאן עבורך! השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

flag-israel
לקוחות יקרים,
בימים אלה, לאור המאמץ המלחמתי, חברת ניו-פיט מקפיאה את פעילותה. נשוב לכל פנייה בהקדם האפשרי עם הפתיחה המחודשת שבוא תבוא. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים🙏❤️
smalltynitop-view-of-kippah-matza-and-wine-jewish-passove-2023-11-27-05-06-36-utc
לקוחות יקרים,

חברת ניו פיט יוצאת לחופשה לרגל החג, ותחזור לפעילות מלאה ביום רביעי עם צאת החג (01.05). עד אז, אנחנו מאחלים לכם חג שמח כשר ושקט

לקביעת בדיקה ללא התחייבות
לקביעת בדיקה, השאר שם, טלפון ומייל וניצור איתך קשר תוך 24 שעות