מדרסים אורטופדיים – מי צריך אתכם

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לבריאות ולאיכות החיים. אנחנו מצחצחים שיניים פעמיים ביום כדי לטפל (ובעיקר למנוע) בעיות שיניים וחניכיים; אנחנו עושים חיסונים לפני שאנחנו טסים לחו"ל; אנחנו נמרחים בקרם הגנה כשאנחנו יוצאים לים. כל אלה דברים שאנחנו עושים לטובת הבריאות שלנו. אבל לא רק בריאות: הרכבת משקפיים או עדשות כשהראייה שלנו לא מושלמת, הקפדה על תזונה נכונה ועל פעילות גופנית גם כשאנחנו בריאים – אלה דברים שאנחנו עושים לטובת איכות החיים שלנו.

מדרסים הם חלק חשוב בבריאות ובאיכות החיים – הם אביזרי תמיכה אורטופדיים, שמתאמים בין החלל הפנימי של הנעליים לרגליים בצורה טיפולית ומותאמת אישית. הם מטפלים ומונעים שלל מחלות ובעיות בריאותיות – כאבי דורבן, כאבי גב וצוואר, שברי מאמץ וכן הלאה. בנוסף, הם משפרים את איכות החיים: לאחר תקופת הסתגלות קצרה, הם יהיו לכם נוחים יותר, ויאפשרו לגוף שלכם להתמודד טוב יותר עם פעילות גופנית שמאמצת את הרגליים. אנחנו לא מדברים על שיפור זניח, אלא על שיפור דרמטי – לעתים, הפער בין מדרסים אורטופדיים להיעדרם הוא הפער בין אדם תשוש גופנית לבין ספורטאי מצטיין! יש אנשים שחושבים שזה עניין של גיל – "בגיל 50 טבעי שיהיו כאבים בהליכה ממושכת…" ייתכן שזה טבעי, אבל זו לא גזירת גורל: מדרסים מותאמים אישית יאפשרו לכם להמשיך לתרגל פעילות גופנית, תוך דאגה טיפולית לכפות הרגליים!

 

מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית – למה לי?

 

מדרסים בהתאמה אישית דומים למשקפיים: הם בדיוק במידה, והם מתמודדים עם הבעיה בזמן שמשתמשים בהם. ברוב מוחלט מהזמן בו הגוף שלנו נתון במאמץ, הרגליים הן הנושאות העיקריות בנטל. זה בסדר – לשם כך הן מיועדות. ועם זאת, לעתים כפות הרגליים שלנו נתקלות בשלל מכשולים: משקל כבד על הגב לצד מרווח תנועה מסוים בתוך הנעל עשוי לגרום ליבלות ברגליים; בעיות אורטופדיות שונות עשויות להקשות על ההליכה – במקרים קיצוניים, עד הימנעות מוחלטת; וכל בעיה כזאת עשויה להביא איתה בעיות נוספות מהסגנון.

מה יעשה גוף שמנח כפות הרגליים שלו לא מדויק? ברוב המקרים, הגוף שלנו מיועד לפצות על החסר ולהמשיך ללכת: אם צריך, הוא יעקם קצת את הברך, את הגב או את הצוואר כדי לאפשר הליכה. עם זאת, בטווח הרחוק, כמובן – הבעיה תלך ותחמיר. הבעיה היא שהנעליים שלנו לא הותאמו לנו אישית, ולכן לא מאפשרות מנח מדויק של כפות הרגליים. הן אמורות להתאים – בערך – לגודל כף רגלנו; הן לא יכולות ולא אמורות לטפל בבעיות כמו פלטפוס, קשת גבוהה, מצב בו כפות הרגליים אינן זהות אחת לשנייה וכן הלאה. מדרסים מותאמים אישית יאפשרו לכפות הרגליים שלכם להיות במנח הנכון להן. מנח נכון של כפות הרגליים הוא הבסיס לחיות בשלום עם רגליים פעילות: הוא מאפשר לברכיים למצוא את מקומן הנכון מעל כפות הרגליים, ומאפשר לחוט השדרה להתיישר באופן טבעי ונטול כאבים מעליהן. מדרסים שלא הותאמו אישית אינם אלא רפידות – מוצר שעשוי למנוע פטריות ברגליים (במיוחד לספורטאים), ושהוא אולי נעים יותר, אבל חסר ערך רפואי או אורטופדי מעבר לכך.

מדרסים ניו פיט

סבבה. למה ניו פיט?

 שמחים ששאלתם:

  1. השירות שלנו. בשירות, אנחנו לא מתכוונים לזה שנחייך אליכם כשתבואו לקנות מדרסים (למרות שגם זה נכון) – אלא למחויבות לתוצאות: מהרגע שבו תשאירו ליד (טופס צור קשר בצד שמאל של המסך), אנחנו נקבע לכם פגישה באחד הסניפים שלנו. לאחר התקנת המדרסים (תוך פחות משעה, במקום) – אנחנו נמשיך ללוות אתכם, ונתעקש – ממש נרדוף אחריכם – שתבואו לבדיקה תקופתית אחת לחצי שנה (בלי תוספת תשלום), כדי לוודא שהמדרסים וכפות הרגליים שלכם עדיין תואמים תיאום מושלם. אגב, אם מסיבה כלשהי המדרסים שלנו לא יפתרו את הבעיות האורטופדיות שלכם – אנחנו נתאם עבורכם (גם הפעם בלי תוספת תשלום) פגישה עם ד"ר איתן סביר. ד"ר סביר הוא רופא בכיר במחלקה האורטופדית של ביה"ח מאיר, והפודיאטור היחיד בארץ. שתדעו – פגישה עם רופא ברמת המומחיות של ד"ר סביר זה לא עניין של מה בכך, ואנחנו אומרים את זה בכל הצניעות.
  2. האחריות שלנו. מדרסים בהתאמה אישית עשויים להיות עסק יקר. מבחינתנו, מרגע שרכשתם את המדרסים – אנחנו מעניקים לכם תעודת אחריות למשך שנתיים (זה המון ביחס למה שתקבלו במקומות אחרים בתחום – תבדקו אותנו). המדרסים עצמם, אגב, יכולים להמשיך ללוות אתכם תקופה ארוכה לאחר תום האחריות – אבל לפחות לשנתיים אתם מכוסים.
  3. המקצועיות שלנו. הטכניקה החדשנית שלנו להתאמה אישית של המדרסים מביאה לדיוק שיא, המדרסנים שלנו מכירים את הבעיות שאתם סובלים מהן ואת דרכי הטיפול בהן, וכל המדרסים שלנו עוברים תחת פיקוחו הרפואי של ד"ר סביר. בקיצור, המדרסנים שלנו ידאגו לכם יפה, במקצועיות ובמסירות – ככה זה אצלנו.

כתיבת תגובה